به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، در روز جمعه بیست و دوم خرداد ماه سال 1405، میز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در مصلی حضرت امیرالمومنین علی (ع) سمنان به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب برپا شد. در این برنامه، مهندس کشاورزیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا استان به همراه معاونین، مدیر امور آبفا شهرستان سمنان و دیگر مدیران و کارشناسان حضور یافتند به صورت مستقیم و چهره به چهره پاسخگوی مسائل، درخواست ها و مشکلات مشترکان و شهروندان در حوزه آب و فاضلاب بودند.
لازم به ذکر است 25 الی 31 خرداد ماه به نام هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده و برنامه های اطلاع رسانی و آموزش های عمومی زیادی برای ارتقای آگاهی شهروندان و نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از آب اجرا می شود.