• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ 
  • تعداد بازدید : 1091
  • کد خبر : ۳۵۳۲
next    /  2 prev
برگزاری جلسه اخلاق اداری و سبك زندگی در شركت آبفا شهری استان سمنان
برگزاری جلسه اخلاق اداری و سبک زندگی در شرکت آبفا شهری استان سمنان
به گزارش روابط عمومی آبفای استان بمنظور ارتقاء و آگاهی هر چه بیشتر ....

به گزارش روابط عمومی آبفای استان بمنظور ارتقاء و آگاهی هر چه بیشتر همکاران شرکت  ، جلسه آموزش اخلاق اداری و سبک زندگی اسلامی با محوریت ، دهه کرامت ،‌میلاد حضرت امام رضا ( ع ) و هفته حجاب و عفاف در ستاد شرکت برگزار گردید .

در این جلسه  فرهنگی حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه محترم شهرستان مهدیشهر و مدرس حوزه و دانشگاه  ضمن تبریک بمناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (‌ع ) و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف افزود :

از امام رضا (ع) سوال شد بهترین بنده خدا چه ویژگی دارد فرمودند چهار ویژگی اولین ویژگی وقتی که خدمت می کند خوشحال می شود دارای  احسان  می شود  و احساس شادابی می کند.  اولین خدمت ‌احسان به خانواده و پدر و مادر هست مهربانی را از امام رضا ( ع ) یاد بگیریم . دومین ویژگی گاهی ممکن است یک گناهی ، غیبتی ، نگاه به نامحرمی داشته باشیم  درمسیر گناه بلافاصله استغفار کنیم برای اینکه در تقوی موفق باشیم خدا وند متعال را ناظر کارهای خود  بدانیم و همواره امام رضا (ع ) و امام مهدی ( عج ) را در کنار خود احساس کنیم   سومین ویژگی در مسیر زندگی  زبان شاکرانه داشته باشیم که باعث برکت می شود چهارمین ویژگی در زمینه سختیها   و گرفتاریها صبر و استقامت پیشه کنیم

امام رضا (ع) امام مهربانیهاست . باهم مهربان باشیم و مهربانی و رحمت  را از امام رضا (ع)  یاد بگیریم و  الگوی زندگی خود قرار دهیم  . اگر می خواهیم امام رضا (ع) نگاه بهتری به ما داشته باشد ، احسان کنیم . هر روز پیامبر رحمت هفتاد بار استغفار می کردند .بهترین عبادت استغفار است .

ایشان در باب هفته عفاف و حجاب فرمودند : متاسفانه امروز عفاف وحجاب مورد آسیب جدی قرار گرفته است  حجاب پوسته حفظ با طن انسان است اگر عفاف و حجاب نباشد امنیت فردی خانمها به هم می خورد ، انسان باید در مسیر عفاف قرار بگیرد  ، راه رسیدن به امام رضا (ع) حفظ عفاف و حجاب است .  

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0