• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 1042
  • کد خبر : ۳۴۸۷
next    /  6 prev
مراسم تجلیل ونشست ائمه جماعات شركت آبفای شهری استان سمنان و معرفی واحد برتر در حوزه اقامه نماز برگزار گردید
مراسم تجلیل ونشست ائمه جماعات شرکت آبفای شهری استان سمنان و معرفی واحد برتر در حوزه اقامه نماز برگزار گردید
مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین مشاور محترم ....

مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین مشاور محترم استاندار و مدیر ستاد اقامه  نماز ، ائمه جماعات شرکت آبفای شهری استان  ،‌ دکتر طاهری  مدیر عامل و معاونین و مدیران و کارکنان شرکت در سالن همایش ستاد شرکت برگزار گردید  .

 به گزارش روابط عمومی آبفای استان حجت الاسلام شمس الدین از اقدامات انجام شده توسط آب وفاضلاب استان  برای احیائ فرهنگ نماز  تاکید نموده  و از همه مسئولینی که در این امر مهم انجام وظیفه  می نمایند  قدر دانی و تشکر نمودند . ایشان با تاکید بر انجام کارهای جدید و نو در اقامه نماز خاطر نشان نمود که با توجه به اقدامات انجام شده همچون آماده نمودن نماز خانه ها و حضور ائمه محترم  جماعت و سایر اقدامات برای توسعه فرهنگ نماز ، باید اقدامات و کارهای جدید در دستور کار سازمان ها قرار گیرد .

در این جلسه طاهری مدیر عامل شرکت با تقدیرو تشکر از حضور همه عزیزان ،اهمیت و  جایگاه نماز را  و تاثیر آن را  ، در انجام کارها مهم دانسته  و از ائمه محترم  جماعات شرکت که سهم بسزای در برپایی نماز در سطح شرکت را دارند تشکر نمودند.

در ادامه دکتر محمد رضا محسنی دبیر شورای اقامه نماز شرکت به تشریح اقدامات و همچنین ارزیابی واحدها در حوزه ترویج و توسعه نماز در سال 96 پرداختند  و با معرفی امور آبفای شاهرود بعنوان واحد برتر اظهار  امیدواری نمودند که واحدهای شرکت بتوانند بر اساس اهداف تعیین شده در  برگزاری اقامه نماز با شکوه اقدام موثری بعمل آوردند . ایشان  به کسب عنوان برتر در دستگاههای اجرایی در سه سال متوالی در حوزه اقامه نماز و کسب رتبه وزارتخانه برترو دریافت  لوح تقدیر مقام عالی وزارت نیرو   از ریاست محترم جمهور در اجلاس سراسری نماز اشاره  و تجلیل ائمه محترم جماعات و مسئولین امور فرهنگی ودینی و اقامه نماز و تجلیل از منتخبین مسابقات فرهنگی و کتابخانی نماز  را از ایده های تشکیل این جلسه  مطرح نمودند .

این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از ائمه جماعات واعضای ستاد اقامه نماز استان و مسئول امور فرهنگی ودینی ونماز و همچنین منتخبین مسابقات فرهنگی نمازو کتابخوانی  ، پایان یافت .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0