• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 1390
  • کد خبر : ۴۶۰۲
next    /  3 prev
از ایثارگران فرزندان شهید همكار و بانوان شاغل درشركت آبفای شهری استان سمنان تجلیل شد
از ایثارگران فرزندان شهید همکار و بانوان شاغل درشرکت آبفای شهری استان سمنان تجلیل شد
در مراسمی همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و بزرگداشت مقام زن و مادر ، و در سالروز ....

در مراسمی همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و بزرگداشت مقام زن و مادر ، و در سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (‌ره )‌ با حضور دکتر طاهری مدیر عامل شرکت آبفای استان سمنان ، معاونین و بانوان شاغل شرکت ،  در سالن همایش برگزار گردید از ایثار گران ( فرزندان شهید همکار ) و بانوان شرکت تجلیل بعمل آمد .

به گزارش روابط عمومی  آبفای استان ،   در این آیین مدیرعامل شرکت آبفای استان ، ضمن تبریک در این ایام خجسته به بررسی  شخصیت حضرت فاطمه  ( س )  پرداخته و ابعاد علمی و اندیشه های این بانوی بزرگوار اشاره کرد و گفت : زنان در جامعه اسلامی ایران نقش بسیار ارزنده و مهمی دارند و ضمن آنکه پرورش دهنده نسل آینده هستند این قشر سرشار از عاطفه  بوده و در رشد و شکوفایی به فرزندانشان هیچگونه دریغی ندارند و فرزندان خود را در ایجاد تحولات اجتماعی و نقش کلیدی هدایت نموده و آموزش می دهند .

وی تاکید کرد  با تلاش همکاران شرکت در ایام ا....  دهه مبارک فجر امسال 54 پروژه افتتاح و 3 پروژه کلنگ زنی شد . در ادامه وی اظهار امیدواری کرد که بانوان این شرکت بتوانند با پشتکار ، همت ، توانمندی و برنامه ریز ی های کافی در تمام زمینه ها  مختلف ، بیش از پیش ، موفق باشند . همچنین در خصوص مقام شامخ حضرت امام خمینی  ( ره ) که میلادشان با میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س ) مصادف می باشد بیان داشت :  بر  همه ما واجب و تکلیف است که ادامه دهنده راه آن امام بزرگوار و  شهدای  راه انقلاب ،  علی الخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  باشیم .

قابل ذکر است همزمان برگزاری این مراسم  ، یک دوره آموزشی تحت عنوان آسیب شناسی خانواده برای کلیه کارکنان شرکت توسط دکتر ستوده استاد یار دانشگاه علوم پزشکی سمنان  و دکترای روانشناسی بالینی  برگزار گردید که مورد توجه حاضرین قرار گرفت . 

در ادامه این آئین بانوان شاغل در شرکت  ، از تاسیسات آب شیرین کن شهرستان سرخه که با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسیده بود بازدید نمودند .

 

درپایان این مراسم  از 5 نفر از فرزندان شهید همکار و  38 نفر از بانوان شاغل در شرکت با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد . همچنین بپاس تقدیر از زحمات همکاران حوزه معاونت بهره برداری در قسمت آزمایشگاه  که موفق به کسب استاندارد ایزو ISO/iec 17025   گردیده بودند لوح سپاس اهدا ء گردید ودر انتهای جلسه  مدیرعامل شرکت به مشکلات و سوالات بانوان پاسخ دادند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0