پورتال سازمانی

پرتال سازمانی

پورتال هوشمند

شنبه, 30 شهريور 1398
چاپ

 بیانیه راهبرد مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان سمنان

شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه‌محوري، نگاه سيستمي و بهره‌گیری از توان تخصصی کارشناسان خود، خدمات باکيفيتي در چارچوب وظايف قانوني به مخاطبين ارائه نمايد و به منظور تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. بدیهی است سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد

در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، اقدامات زیر را سرلوحه کار خود قرار داده است

  • قرار دادن بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی در پورتال شرکت با هدف دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی و انتقال آنها به دستگاه های بالا دستی
  • رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه رسیدگی به شکایات
  • امکان اخذ پیشنهادات مردمی و ارائه راهنمایی های لازم در پورتال شرکت
  • وجود سامانه ارتباط با مدیران در پایگاه اطلاع رسانی شرکت
  • درج کلیه راه های تماس با مدیران اعم ازشماره تلفن و ادرس و پست الکترونیک در پورتال
  • نظرسنجی از ارباب رجوع، خدمات مشترکین، پورتال شرکت

5.3.6.0
V5.3.6.0